Terkezut budak tiba-tiba dok depan umah

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh


tengah siap2 nk p sekolah, tetiba " assalamualaikum!!!!". 

bukak pintu smbil jawab "waalaikumsalam". 

terjatuh rahang tngok 3 orang budak berpakaian sekolah berbasikal. Hahahaha. Hadoi. jmpa plak budak ni cari rumah aku. 


Budak-budak ni 3 orang 2 orang tu si kembar 2 Beta Hazwan Hazman. Sorang lagi Fitri Amzar budak kelas aku 2 Gamma. 

Aku la dok ingat kan anak mak cik sebelah rumah nk datang bagi kuey ke. aku dah le lapo je time tu. Rupa-rupanya budak-budak ni. ahhaha. aku tersenyum sepanjang masa. aku rasa mcm comel je budak-budak ni dok buat perangai mcm tu. 

bila sampai sekolah dok tegur plak "Cikgu, nnti saya dtg umah cikgu yer."

AKu jawab je la. "Ha'a.datang la umah saya makan nasik." 

~ pasti akan kurindu saat-saat comel budak-budak ini. tapi ketahuilah aku ni bukan org yg boleh expresskan perasaan aku contoh mcm kat Fb...oohh I'm Gonna miss u boys. ahahah. Malas aku~


Nota buku cikgu : bunga mawar depan umah kembang. dan aku x lupa nk snap. ini bunga pertama since we've been here. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...