Book review - Murtad (FIXI)

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

Puas. itu kata hati aku. Aku puas dengan MURTAD. Kali ni memang aku puas. memuaskan. Tahniah penulis. aku suka banyak benda dalam Murtad ni. Ha...nampak x betapa aku puas hati nyer? Hahahaha

1) Watak dye, Si Kembar Akhil dan Adam. Ohhh.Melting.
2) Bahasa yang digunakan. Loghat kedah. Aku suka. aku memang jenis yang suka blaja loghat2 negeri lain. :P
3) Its related to the deen. ada berkaitan agama. Ya, bila aku baca, ada jugak masa nak ingat akhirat kan.
4) Aksi. aku suka aksi lebih dari novel cintan cintun. tapi baca jugak cintun pnyer.

at first impression aku, aish tebal compared to Mangsa, Licik. so, malas la nak baca lagi. aku simpan yang ni untuk dibaca bila aku dah ada kat rumah. bukan masa aku kat Tg malim dengan sibuk2 nak p lab semua. x boleh fokus. Hahahhaa.


kejam kah atau patut kah dengan hukuman bunuh sebab murtad? 

melibatkan agama kot. so, apa2 hal, baca la dulu. sure u ols enjoy! 

Ouucchh teringin nak baca sekali lagi la MURTAD ni. mcm banyak je masa aku ni kan. 

1 comment:

  1. Salam.
    Thanks sggh blog sy...
    Yer...sy bli 200 for 500gb xternal hardisk sony...,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...