Adik + Kakak

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

situasi pertama : jalan2 sama mekna dan masAyu kat KELCHEFF

Peniaga : Ha beli la dik.. murah je ni. ni je tinggal buku arwah Ammar ni. kat sini je kita jual                      ni.
Aku       : (senyum senyum, paling kat kawan). aku suka mai kedai ni. dye panggil ak adik. ak                  nampak muda la ni kan kan. Haha


situasi kedua  : tengah beratur ambik baucer BRIM utk nenek. beratur sama ngan adik lelaki                            umur 10 tahun tangan dok atas kepala dia dok main2 rambut dia. haha.

auntie      : kenapa dyorang beratur mcm x beratur ni?
Aku          : entah la. kalo beratur elok2 kan senang.
Auntie      : anak u ni? (smbil tunjuk kat adik aku).
Aku          : Errr X. adik sy ni.. (fuhh da nampak mcm mak2 ke ak ni. masalah nye adik aku ni                     besar. agak2 la auntie nk ckp anak pon). haha. mungkin auntie nk ckp adik kot 
                    cuma auntie tu tersasul sbb panas dengan line up yg panjang. Ok. x nak ngaku yg 
                    umur da meningkat. haha. 


Haaaa itulah dua situasi yang berbeza dan boleh mengubah mood seseorang. haha. k bai. tu je yg nak cite. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...