Oh My English!

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh


hoh. td masa aku relax2 tetiba tot tot...menandakan new message received. aku, amik phone tatap message tersebut.

" ok jumpa slalu la kat Shell. "

aku reply. huh. entah kenapa rajin plak aku reply pada unknown message yg masuk tu. mungkin sbb keadaan aku sekarang yang tanam anggur suri rumah buat aku senang2 hati je reply msg semua orang.

"anda silap no,maaf" 

boleh plak dye reply kat aku

"oiii x payah la nak mainkan aku. hadoii nak mainkan aku pon x payah la cakap anda silap no. tu".

ceh budak ni.kuang asam betol.aku da la rajin p reply msg dye kalo x rajin lagi la hg x tau hg anta msg kat sape...ceh ceh..aku x mo kalah aku reply la lagi..

"watever. i even don't know who r u, n who da person u wanna text just now!".

haaa..ni part yang aku nk cite kat korang. dye reply. aku laju-laju baca msg tu. tapi msg tu berjaya buat aku gelak guling-guling. dalam hati aku, sape plak gerangan budak ni. see, what he/she replied to me.

"Wow, Good you english, but you not can cheat me :)".

hahahhaa..siap boleh wat smile lagi kat aku... kompiden giler budak ni.betol-betol dye translate Bm-Bi. btw aku da malas nk layan n aku xde la nk reply lagi msg dye tu.. then tetiba aku teringat budak2 skola aku selalu dok sebut "Oh My English". lagi la gelak sakan aku sorang-sorang.


Ok sape gelak angkat ketiak!!! ahhahaa.

Nota muka cikgu : aku rajin terima esaimen makcik aku. dan sekarang aku ternganga x tau nk type ape. hah! tension! cuti tapi kena wat esaimen.
- Kepada gerangan yang msg td tu maaf. bukan sengaja nk cerita kat sini. Upssss.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...