Kerana aku Guru Praktikum

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh




Ye ! Kerana saya guru praktikum,
 Dan saya bakal menamatkannya dalam masa 16 hari lagi. 
Kerana saya guru praktikum saya inginkan pelajar saya berjaya. 
Faham apa yang saya ajari. Ingat apa yang saya perkatakan.
 Sehingga hari ini, saya positifkan diri masuk kelas. 
Dengan doa 
" Ya Allah, Kau Permudahkanlah Urusanku pada hari ini. Mudahkan la perkataanku semoga pelajar ku mudah memahami. Mudahkan lah mereka untuk memahami". 

Ku hanya ingin mencipta kenangan. 
Kenangan mengajar yang paling indah. 

19/10/2012 Aku bakal tamat praktikum. 
Aku merintih ingin panjangkan masa itu. Keluarga di rumah gembira menanti kepulanganku. pelajarku? mgkin ada yang x sabar menunggu waktu itu dan mgkin ada juga yang seperti aku. 

Nota buku cikgu : 
1. aku masih mendidik hati menjadi kuat. 
2. aku dambakan kekuatan yang setinggi Bukit Larut. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...