Tahniah Seniors - KMP

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

Abg Dan. 

Kak Syakila. 

Both of them are my senior at Perlis Matriculation College. Err. kat Matrik pon kenal senior ke? 
Xpon sbb kolej ni semua setahun xde program dua tahun. 
Macam mana kenal senior ni?
Haaa..Kak Syakila ni, aku perasan dye masa orientasi mula2 aku masuk matrik lagi.. 
Kemudian, after 2 years leaving matriculation programme, time aku da kat UPSI. 
Aku join jadi AJK orientasi untuk pelajar baru. So, at that time la aku kenal mereka. 

They were such a best senior. I learn lots of things from them.
 Kak Syakila yang tegas. 
Abg Dan yang prihatin. 

Kini, both of them da selamat graduate dengan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan. 
Congrate kakak, abang.
Moga cepat-cepat dapat kerja dan menamatkan zaman bujang.  
N I do love the AJKO family much much. 

#Sempat join family AJKO hanya 2 kali. But i got lots of experience. 
Tq semua.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...