BOOK REVIEW - sebenarnya saya isteri dia =)

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh

Alhamdulillah. sejak duduk rumah tanpa kerja yang tetap ini, aku banyak baca novel. baca buku. dan sesetengah novel tu ak pinjam dari kawan-kawan. contohnya yang ni, aku pinjam dr Indah Syafiqah. sebab ak jenis manusia yang kedekut nk beli novel sweet2 ala gini2 ni. 


dan aku sebenarnya dah tengok movie SSID ni sebelum baca novelnya. 


dan hasilnya, aku lebih suka membaca daripada menonton sbb baca dlm buku ni lebih terperinci cerita, plot dye compare drpd menonton. dan opkos la scene dlm buku lagi banyak dr dalam cerita tv. ye la kan, kalo nk buat satu-satu sama mcm dlm buku mmg payah gak la. (bak kata kwn aku, Masdiana DingDong). Hahaha.

Jadi, kalau nk syok lagi lepas tonton, baca la novel plak. Kihkih. ak sarankan pada mana2 manusia yang pnya banyak waktu tanpa kerja tetap seperti aku. k bai. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...