Hot Spring Felda residence Sg Klah

Assalamualaikum warahmatullah hi wabarakatuh











fee? nak masuk cni org tua, eh eh org muda mcm aku ke atas RM12, budak-budak kecik RM10 kot x silap aku. 

scenery tmpt ni refreshing la jugak. banyak pokok. rasa tenang. 

tempat makan ok la. ada beberapa cafe. harga? biasa la.kalau kat dalam ni tinggi la sikit harga makanan tp xde la sampai mencekik darah korang.Heeeee. kami pon ari tu makan nasik lemak kukuk ayam goreng.

sapa yang datang tanjung malim, untuk bercuti, datang la cni. aku pergi 2 kali dah sejak aku dok UPSI. first time pergi dengan PakCik aku yang dok Rawang tu, 2nd time bawak kawan aku yang datang Tg Malim. Hajat-hajat lepas ni boleh p sekali lagi dengan geng-geng biologist batch aku. 


k bai. serius x larat skrg ni. sobsob. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...